Торгова марка

Захист прав на торгову марку в Україні

12.08.2013

Захист прав власників торгових марок від контрафактної продукції

Одним з найбільш поширених та найчастіше використовуваних об’єктів інтелектуальної власності є торгові марки або знаки для товарів та послуг. У всьому світі вже зареєстровано декілька десятків мільйонів торгових марок і кожного року їх кількість істотно зростає. Як захистити права власника торгової марки від контрафактної продукції розкаже Вадим Сватовський, юрист Юридичної компанії “POLEX”.

17.06.2013

Права, що належать власнику знака, або чи варто реєструвати торговельну марку

В початку будь-якої справи постає питання про належний захист власних ідей, методів, розроблених бізнес-планів. Власники даного інтелектуального капіталу насамперед замислюються, чи варто вкладати гроші в реєстрацію торгової марки. Адже ніхто ж не забороняє використовувати назву, що було придумано, в своїй діяльності.

27.05.2013

Особливості реєстрації торгових марок, що містять назву "Україна"

Досить багато підприємців хотіли б одержати правову охорону на торгові марки, що містять в собі офіційну назву держави "Україна". В чому особливості реєстрації таких торгових марок, з якими труднощами може зіткнутися заявник і які витрати понесе в процесі нам допомагала розібратися Тетяна Трембовская, директор патентно-юридичної Агенції "ГОЛДМАРК".

17.02.2011

Товарний знак — фірмовий знак якості: все, що варто знати про торговельні марки

Як добре було виробникам товарів і послуг в СРСР! Конкуренція за гаманець покупця на внутрішньому ринку була відсутня. Зовнішня торгівля була монополією держави. Великі споживачі, тобто соціалістичні підприємства, незалежно від фактичних потреб покірно сплачували те, що їм запланував "купити" Держплан. Дрібні споживачі, тобто громадяни, зазвичай купували те, що викидали в магазини. У цих умовах заводи, фабрики, радгоспи, торговельні комплекси обзаводилися товарними знаками та знаками обслуговування лише з примусу соціалістичної держави. Дивно, що за соціалізму не лише покупцям, але й виробникам хотілося свободи. І отримавши її, вони тепер можуть щиро сказати: "Краще бути потрібним, аніж вільним".

16.02.2011

Комерційне використання торговельних марок

Минуло небагато часу, і про інтелектуальну власність стали говорити як про складову економічного стану. Її зараховують до статутного фонду, охороняють, продають, використовують у бізнес-процесах. Як "легке" поняття воно приносить вагомий дохід. Утім об'єкт інтелектуальної власності може працювати і "самостійно", приміром, тоді, коли його передають у користування. Така оренда має пройти державну реєстрацію.

22.12.2010

Отримання права власності на знак для товарів і послуг

Одним із об’єктів прав інтелектуальної власності є торговельні марки або іншими словами знаки на товари і послуги.




Простоправо ТВ