Крок 1. Перейти в «Кабінет електронних сервісів» Міністерства юстиції України
Сайт знаходиться за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/
Далі вибираємо «Державні реєстри» - «Державний реєстр речових прав на Нерухоме майно» - «отримати інформаційну довідку»:
Крок 2. Реєстрація
На сторінці авторизації натисніть посилання «зареєструватися».Відкривається сторінка «Реєстрація нового користувача».Встановіть прапорець, який підтверджує Вашу згоду з правилами використання системи.Натисніть кнопку, що відповідає типу користувача: фізична або юридична особа.Спочатку система запросить перевірку ІПН або ЄДРПОУ.У формі реєстрації заповніть відповідні поля.Натисніть кнопку «Зареєструвати».Не забудьте також поставити «галочку» в поле «Я не робот».
При реєстрації в Кабінеті для Вас автоматично створюється електронний ящик на поштовому сервері mail.gov.ua.Саме на цей ящик будуть надходити документи, замовлені в Кабінеті.Ім'я та пароль поштової скриньки - це логін і пароль облікового запису в Кабінеті.
Крок 3. Авторизація
На сторінці авторизації, виберіть вкладку «Вхід».Введіть логін і пароль.Натисніть кнопку «Вхід»:
Авторизація можлива також за ЕЦП.Для цього виберіть вкладку «Вхід по ЕЦП».В поле «Логін» вкажіть логін аккаунта.В поле «Назва АЦСК» виберіть назву авторизованого центру сертифікації ключів (АЦСК), в якому Ви отримали свій електронний цифровий підпис.В поле «Шлях до ключу» виберіть файл ключа ЕЦП.В поле «Пароль до ключу» введіть пароль до ключа Вашого електронного цифрового підпису.Натисніть кнопку «Вхід»:
Авторизація по BankID працює поки що в тестовому режимі і можлива для клієнтів «Ощадбанку», «Кредобанку» і «Радабанк».
Для авторизації по BankID Вам не потрібно попередньо реєструватися в Кабінеті.Ваш аккаунт буде створений автоматично.Також автоматично створюється поштова скринька mail.gov.ua.
На сторінці авторизації, виберіть вкладку «Вхід по BankID».Виберіть банк.Відбудеться перехід на сторінку Інтернет-банкінгу.Авторизуйтеся відповідно до вимог Вашого банку.Після успішної перевірки даних Ви будете автоматично авторизовані в Кабінеті електронних сервісів.
Крок 4. Прив'язка ключа електронного цифрового підпису до облікового запису
Ключ ЕЦП необхідний для пошуку відомостей в разі, якщо Ваш аккаунт зареєстрований на паспортні дані.
Зверніть увагу, що користувач має можливість прив'язати до аккаунту тільки один електронний цифровий підпис.Самостійно замінити або видалити прив'язаний ключ ЕЦП неможливо.
Зареєструйтеся або увійдіть в Кабінеті.Натисніть на імені користувача в заголовку сторінки.Відкриється сторінка редагування профілю.Виберіть розділ «Електронний цифровий підпис».В поле «Виберіть ім'я АЦСК» виберіть назву авторизованого центру сертифікації ключів (АЦСК), в якому Ви отримали свій електронний цифровий підпис.В поле «Вкажіть шлях до ключа» виберіть файл ключа ЕЦП.В поле "Пароль" введіть пароль до Вашого ключа ЕЦП.Натисніть кнопку «Зчитати ключ ЕЦП».
Система порівняє дані, зазначені в аккаунті, з даними електронного цифрового підпису.Якщо перевірка пройшла успішно, ключ ЕЦП прив'язується до облікового запису.На сторінці профілю буде відображена інформація про електронний цифровий підпис.Ви отримаєте повний доступ до послуг Кабінету електронних сервісів та можете використовувати електронний підпис для авторизації в Кабінеті.
Якщо Ви хочете замінити прив'язаний ключ ЕЦП, необхідно письмово звернутися до Адміністратора ДП «Інформаційні судові системи» та надати необхідні документи, що підтверджують Вашу особу.
Крок 5. Пошук інформації в реєстрі
Пошук можливий за адресою об'єкта, за реєстраційним номером, за кадастровоим номером, за данними власника.
Пошук за адресою об'єкта нерухомості:
Позначте відмітку, яка відповідає варіанту пошуку і натисніть кнопку «Далі».У вікні, що відкрилося виберіть значення в поле «Регіон».В полі «Адреса» почніть вводити назву міста і вулиці, щоб знайти потрібний варіант за підказками системи.Заповніть інші необхідні параметри адреси.Наприклад, виберіть «Тип будівлі» - «будинок» і введіть його номер;виберіть «Тип об'єкта» - «Квартира» і вкажіть її номер.При натисканні кнопки «Знайти» буде виконуватися пошук за вказаною адресою.
Якщо за вказаною адресою буде знайдений об'єкт нерухомості, відбудеться перехід на сторінку підтвердження реквізитів платника, які необхідні для здійснення on-line оплати.Якщо за вказаною адресою об'єкт нерухомості не буде знайдений, користувач має можливість повернутися на сторінку з введенням адреси або на сторінку з варіантами пошуку.
Пошук за реєстраційним номером об'єкта нерухомості
Позначте відмітку, яка відповідає варіанту пошуку, і натисніть кнопку «Далі».У вікні, введіть реєстраційний номер об'єкта нерухомості.
Якщо за вказаним номером буде знайдений об'єкт нерухомості, відбудеться перехід на сторінку підтвердження даних, за якими буде здійснюватися on-line оплата.Якщо за вказаним номером об'єкт нерухомості не буде знайдений, користувач має можливість повернутися на сторінку з введенням реєстраційного номера або на сторінку з варіантами пошуку.
Пошук за кадастровим номером земельної ділянки
Позначте відмітку, яка відповідає варіанту пошуку і натисніть кнопку «Далі».У вікні, введіть кадастровий номер земельної ділянки.
Якщо за зазначеним кадастровим номером буде знайдена земельна ділянка, відбудеться перехід на сторінку підтвердження реквізитів платника, які необхідні для здійснення on-line оплати.Якщо за зазначеним кадастровим номером не знайдено земельної ділянки, користувач має можливість повернутися на сторінку з введенням кадастрового номера або на сторінку з варіантами пошуку.
Пошук за даними фізичної особи
Позначте відмітку, що відповідає варіанту пошуку і натисніть кнопку «Далі».У вікні що відкрилося введіть параметри пошуку: прізвище, ім'я та по батькові особи (ПІБ), РНОКПП (індивідуальний податковий номер), серію і номер документа.Якщо Ви вказали індивідуальний код або серію та номер документа, дані ПІБ вказувати не обов'язково.Для пошуку можна ввести тільки один з параметрів.
Пошук за даними юридичної особи
Позначте відмітку, що відповідає варіанту пошуку і натисніть кнопку «Далі».У вікні, що відкрилося, введіть код ЄДРПОУ.Назву підприємства вказувати не обов'язково.
Якщо за вказаними параметрами буде знайдена інформація про підприємство, відбудеться перехід на сторінку підтвердження реквізитів платника, які необхідні для здійснення on-line оплати.Якщо інформацію не знайдено, Ви зможете повернутися на сторінку введення даних для пошуку підприємства або на сторінку з варіантами пошуку.
Крок 6. Оплата
Для оплати в online режимі перевірте інформацію про Платника, відображену на екрані.Щоб оплатити послугу, натисніть кнопку «Оплатити».Відкриється сторінка платіжної системи.Встановіть прапорець, який підтверджує згоду з умовами договору-оферти на переказ коштів при здійсненні інтернет-платежів.Виконайте on-line оплату, виконуючи вказівки платіжної системи.
Інформаційна довідка буде виведена на екран, а також надіслана на електронну адресу mail.gov.ua.
Якщо Ви вирішили відмовитися від здійснення оплати, натисніть кнопку «Новий запит».
Як отримати довідку про власність на порталі Дія?
В «Дії» можна отримати довідку щодо об’єкта нерухомого майна з таких реєстрів:
- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
- Реєстр прав власності на нерухоме майно
- Державний реєстр Іпотек
- Єдиний реєстр заборон відчуження об’єктів нерухомого майна
Для цього потрібно заповнити онлайн-форму на отримання послуги. Для цього знадобляться відомості про особу або об'єкт нерухомого майна, про який потрібна інформація. Також Вам знадобиться кваліфікований електронний підпис.
Далі виконайте такі дії:
- Зареєструйтеся чи авторизуйтеся у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
- Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, оновіть їх за необхідності.
- Оберіть послугу “Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно”.
- Заповніть онлайн-форму із зазначенням критерію пошуку, за яким бажаєте отримати відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
- Сплатіть адміністративний збір (30 грн.).
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в електронній формі через портал Дія здійснюється автоматично, зазначаючи параметри пошуку за одним або кількома ідентифікаторами.
Результат послуги — отримання інформації з реєстрів у форматі PDF. Її завжди можна знайти в розділі “Послуги” — “Отримані документи”.
Читайте також:
- Дарування або спадкування? Договір дарування: поняття, предмет, форма, сторони, особливості розірвання
- Законні схеми фінансування будівництва житла: переваги та недоліки
- Кооперативи. Гаражні та дачні
- Оренда нерухомості
- Особливості посвідчення договору довічного утримання (догляду)
- Оформлення договору купівлі-продажу нерухомості
- Переселенців забезпечать соціальним житлом. Як отримати компенсацію за оренду житла і оплату житлово-комунальних послуг
- Приватизація
- Реєстрація права власності на нерухомість
- Садові товариства
- Як узаконити самовільне будівництво в Україні та зареєструвати право власності на нього