про твої права

Як вибрати РКО для бізнесу: путівник від юристів

Prostopravo.com.ua зібрав корисну інформацію про вибір пакету РКО для бізнесу

Путівник за статтею

  1. Як вибрати тарифний пакет для відкриття рахунку?
  2. Які документи потрібно надати банку для відкриття рахунку?
Відео путівник
Розрахунково-касове обслуговування підприємства: як правильно вибрати пакет РКО для бізнесу у банку

Розрахунково-касове обслуговування підприємства: як правильно вибрати пакет РКО для бізнесу у банку

Як вибрати тарифний пакет для відкриття рахунку?

Простоправо вже не раз писав про процедуру реєстрації підприємства в Україні. Перейшовши за посиланням, можна почитати про реєстрацію в Єдиному державному реєстрі, про список документів, необхідних для державної реєстрації, а також для реєстрації в податковій інспекції та соціальних фондах.

Наступний важливий етап - відкриття поточного рахунку в банку. Тому ми вирішили зібрати важливі рекомендації про вибір РКО і банку для обслуговування.

Ми аналізували вартість пакетів РКО на сайті компанії «Простобанк Консалтинг» prostobiz.ua, який є путівником в світі бізнес фінансів і досліджує банківські послуги для юридичних осіб. Для того щоб правильно скористатися рейтингом РКО, необхідно вибрати тип бізнесу (юридична особа або ФОП). Всі пакети сортуються за вартістю щомісячної плати за РКО.

Станом на липень 2019 года 2 банки пропонують тарифні пакети без щомісячної плати за РКО, максимальна вартість даного тарифу становить 900 грн.

На які параметри варто звернути увагу?

  • Вартість відкриття рахунку
  • Щомісячна плата за обслуговування
  • Плата за проведення платежу (на паперовому носії, через Клієнт-банк)
  • Комісія за внесення готівки на рахунок
  • Комісія за зняття грошей з поточного рахунку

Перед підписанням договору на розрахунково-касове обслуговування уважно підрахуйте свої транзакції, подумайте, чи є необхідність в підключенні Клієнт-банку. Більше порад про вибір РКО ви знайдете в статті.

Які документи потрібно надати банку для відкриття рахунку?

 Відкриття банком поточного рахунку клієнту - суб'єкту господарювання здійснюється на підставі таких документів:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу представника та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів;
  • документ, що підтверджує повноваження;
  • Фізична особа-резидент додатково пред'являє документ із РНОКПП;
  • перелік осіб, які мають право розпоряджатися рахунком і підписувати платіжні інструкції. Перелік складається користувачем у довільній формі або у формі, визначеній надавачем платіжних послуг, та повинен містити такі обов'язкові реквізити: прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) розпорядника рахунку та його підпис. Кількість розпорядників рахунку в переліку не обмежується. Перелік, поданий користувачем-резидентом, засвідчується підписом керівника (уповноваженої особи)/керівника (уповноваженої особи) організації. Підпис розпорядника рахунку користувача не зазначається в переліку, якщо розпорядження рахунком здійснюватиметься лише за допомогою засобів дистанційної комунікації.
  • копія документа про взяття суб’єкта господарювання на облік у контролюючому органі;
  • заява про відкриття поточного рахунку.

Між банком і клієнтом укладається в письмовій формі договір банківського рахунку.

Усі статті розділу

Пошук юридичних послуг в сфері захисту інтелектуальної власності

Потрібна юридична допомога?