Звіт РРО (реєстраторів розрахункових операцій)

Як правильно заповнити звіт рро (реєстраторів розрахункових операцій): поради, приклад, відповіді на запитання

Зміст

  1. Важливість заповнення звіту РРО
  2. Як заповнити звіт РРО: покрокова інструкція
  3. Шаблон і приклад заповнення звіту
  4. FAQ (Поширені запитання)
  5. Висновок

Важливість заповнення звіту РРО

Звіт про використання книг обліку розрахункових операцій є важливою складовою податкової звітності для підприємців, які використовують реєстратори розрахункових операцій (РРО). Цей звіт дозволяє контролюючим органам отримати інформацію про всі фінансові операції, що здійснюються підприємством, а також про податкові зобов'язання, пов'язані з операціями, що підлягають оподаткуванню ПДВ та акцизами. Звіт необхідно подавати щомісяця, навіть якщо в звітному періоді не було здійснено розрахункових операцій.

Як заповнити звіт РРО: покрокова інструкція

  1. Реквізити суб’єкта господарювання:
    У першому розділі вказується повне найменування або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи-підприємця. Також зазначається код ЄДРПОУ або інші ідентифікаційні дані.
  2. Звітний період:
    Вкажіть звітний місяць і рік. Наприклад, якщо звіт подається за серпень 2025 року, запишіть "за серпень 2025 року".
  3. Фіскальний номер книги обліку розрахункових операцій (РК):
    Тут необхідно вказати фіскальний номер кожної книги обліку РРО, яка використовувалася для реєстрації операцій протягом звітного місяця. Це можуть бути як фізичні, так і електронні книги обліку.
  4. Сума розрахунків за звітний місяць:
    Вкажіть загальну суму всіх розрахунків, що були здійснені за звітний період. Розрахунок проводиться в гривнях і копійках. Сума повинна відповідати даним з РРО, що використовувались для обліку продажів.
  5. Податок на додану вартість (ПДВ):
    Зазначте суму ПДВ, яка була нарахована за звітний місяць. Якщо операції були оподатковані різними ставками ПДВ, потрібно вказати їх окремо (основна ставка та пільгова).
  6. Акцизний податок:
    Якщо ваш бізнес здійснює продаж товарів, що підлягають акцизному оподаткуванню (наприклад, алкоголь або тютюнові вироби), вкажіть суму акцизного податку.
  7. Сума, що видана при поверненні товару:
    У цьому розділі вказується сума, яка була повернена покупцям за повернення товару. Також необхідно розподілити суму на частини:
    • Загальна сума повернення
    • Сума, повернута за ставкою ПДВ
    • Сума, повернута за ставкою акцизного податку
  8. Підписи:
    Звіт підписують уповноважені особи:
    • Директор – зазначає підпис, ініціали та прізвище.
    • Головний бухгалтер – підпис та ініціали.
    • Звіт прийняв – підпис і ініціали особи, яка прийняла звіт для подальшого подання.

Шаблон і приклад заповнення звіту

ФОРМА № ЗВР-1

До державної податкової інспекції ___________________________

ЗВІТ
про використання книг обліку розрахункових операцій
(розрахункових книжок)
_____________________________________________
(реквізити суб’єкта господарювання)
за __________________ 20 ___ року
(місяць)

(грн, коп.)

№ з/п

Фіскальний номер книги обліку розрахункових операцій

Сума розрахунків за звітний місяць

Сума податку на додану вартість

Сума акцизного податку

Сума, що видана при поверненні товару

 

загальна

за ставкою податку на додану вартість

за ставкою акцизного податку

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом:

 

 

 

 

 

 

 

Директор

__________________
(підпис, ініціали, прізвище)

Звіт прийняв

___________________
(підпис, ініціали, прізвище)

Головний бухгалтер

__________________
(підпис, ініціали, прізвище)

 

__________________
(підпис, ініціали, прізвище)

М. П.        
(за наявності)

   

« __» ________20___ року

                     

Приклад заповнення звіту

 

№ з/п

Фіскальний номер книги обліку

Сума розрахунків

Сума ПДВ

Сума акцизного податку

Сума повернення товару

1

1234567890

50 000,00

8 500,00

500,00

2 000,00

 

FAQ (Поширені запитання)

  1. Чи потрібно подавати звіт, якщо в місяці не було продажів?
    Так, звіт подається обов'язково, навіть якщо в місяці не було операцій, і сума розрахунків дорівнює нулю.
  2. Який термін подачі звіту?
    Звіт подається до 20 числа наступного місяця за звітний. Наприклад, звіт за серпень подається до 20 вересня.
  3. Що робити, якщо я помітив помилку після подачі звіту?
    У разі помилки в поданому звіті потрібно подати уточнюючий звіт. У ньому необхідно вказати правильні дані та виправити допущені помилки.
  4. Чи потрібно подавати звіт, якщо підприємство тимчасово не використовує РРО?
    Так, звіт все одно подається, навіть якщо РРО не використовувався. У такому випадку вказується, що розрахунки не проводились.
  5. Чи можу я подати звіт онлайн?
    Так, звіт можна подати через електронний кабінет платника податків або через інші уповноважені платформи для подачі податкової звітності.

Висновок

Правильне заповнення звіту РРО – важливий крок у забезпеченні належної податкової звітності. Дотримання вимог щодо своєчасного подання та коректного заповнення допоможе уникнути штрафів і забезпечить своєчасну обробку податкової інформації.

Інші документи даної рубрики

Назва
Облік платників податків та зборів

Облік платників податків та зборів

Форми обліку у редакції Наказу Міністерства фінансів «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» від 09.12.2011 № 1588.

Рубрика: ДПІ

Податкова декларація платників єдиного податку

Податкова декларація платників єдиного податку

У нас на сайті ви можете скачати форми податкових декларацій платників єдиного податку для 1, 2, 3 і 4 групи

Рубрика: ДПІ