Інвентаризація

Зразок бланка / документу - інвентаризація в Україні

Інвентаризація на підприємстві незалежно від форми власності проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов’язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка.

Проведення інвентаризації забезпечується власником (власниками) або уповноваженим органом (посадовою особою), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів , який створює необхідні умови для її проведення, визначає об’єкти, періодичність та строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов’язковим.

Проведення інвентаризації є обов’язковим:

  • перед складанням річної фінансової звітності;
  • у разі передачі майна державного підприємства або бюджетної установи в оренду, приватизації майна державного підприємства, перетворення державного підприємства, передачі державного підприємства (його структурних підрозділів) або бюджетної установи до сфери управління іншого органу управління (на дату передачі), крім передачі в межах одного органу управління;
  • у разі зміни матеріально відповідальних осіб;
  • у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день встановлення таких фактів) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
  • за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації.
  • у разі техногенних аварій, пожежі чи стихійного лиха (на день після закінчення явищ) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
  • у разі припинення підприємства;
  • у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (на дату такого переходу);
  • в інших випадках, передбачених законодавством.

Обов’язкових форм документів для проведенн інвентаризації не існує. Типові форми для інвентаризації затверджені тільки для бюджетних установ. В той же час, суб’єкт господарювання будь-якої форми власності може ними скористатися.

Нижче наводимо форми для інвентаризації для бюджетних установ, затверджені Наказом Мінфіну №572:

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

________________________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
необоротних активів

(основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції)

«____»_________ 20_р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»_______20____ р.  №____  виконано зняття фактичних залишків основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, капітальних інвестицій (необхідне підкреслити), які обліковуються на субрахунку(ах) ______ та зберігаються ______

(номер та назва)

(місцезнаходження2)

станом на «___»____20____ р.

 

Розписка

До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на необоротні активи здано в бухгалтерську службу і всі необоротні активи, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.

Матеріально відповідальна особа:

_______________________________

(посада) (підпис)(ініціали, прізвище)

Інвентаризація: розпочата «___»_____20____ р.,

закінчена «___»_______20____ р.

_________________________

Для оформлення інвентаризації об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів застосовується типова форма № НА-4 «Інвентаризаційний опис об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів», затверджена наказом Міністерства фінансів України від 22 листопада 2004 року № 732, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2004 року за № 1580/10179

2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.

 

При інвентаризації встановлено таке:



з/п
 
Найменування,
стисла характеристика та призначення
об’єкта
 
Рік випуску (будівництва)
чи дата придбання
(введення в експлуатацію) та виготовлювач
 
Номер інвентарний / номенклатурний  
Номер заводський  
Номер паспорта  
Один. вимір  
Фактична наявність (к-сть)  
Фактична наявність: первісна (переоцінена) вартість  
Відмітка про вибуття  

За даними

бух. обліку3

кількість
первісна (переоцінена) вартість
сума зносу (накопиченої амортизації)
балансова вартість
строк корисного використання

Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _________

(прописом)

б) загальна кількість одиниць (фактично)__________

(прописом)

в) вартість фактична  ____________________

(прописом)

г) загальна кількість одиниць  за даними бухгалтерського обліку

____________________

(прописом)

ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку ___________

(прописом)

Голова комісії ___________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Члени комісії: ___________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)                  
_______________________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_______________________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)                 
_______________________________           

Усі цінності, пронумеровані в цьому інвентаризаційному описі з №___ до  №_____, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.

Матеріально відповідальна особа:

 «___»_____________________20____ р.

________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: _____________

_______________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Вказані в цьому описі дані перевірив:

«___»______20____ р. 

________________________ 

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

______________________________

3 Графи 11-15 заповнюються бухгалтерською службою.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

__________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС запасів

«____»_________ 20___р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»______20____ р.  №___  виконано зняття фактичних залишків запасів, які обліковуються на субрахунку(ах) _____ та зберігаються ______

(номер та назва)

(місцезнаходження1)

станом на «___»_______20____р.

 

Розписка

До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.

Матеріально відповідальна особа:

_____________________________

(посада) (підпис)(ініціали, прізвище)

Інвентаризація: розпочата «___»__________20____ р.,

закінчена «___»____________20____ р.

_____________________________

1 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.

При інвентаризації встановлено таке:

Разом за описом: а) кількість порядкових номерів ________

(прописом)

б) загальна кількість одиниць (фактично) ____________

(прописом)

в) вартість фактична  __________________________________

(прописом)

г) загальна кількість одиниць  за даними бухгалтерського обліку ______________________________________________

(прописом)

ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _________________

(прописом)

Голова комісії____________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

Члени комісії:

_______________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

_______________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

_______________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)
 

Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №__ до №__, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.

Матеріально відповідальна особа:

«___»________20____ р.
________________________________
(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс

______________________________
(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Вказані в цьому описі дані перевірив:

«___»_______20____ р._____

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

________________

2  Графи 9–11 заповнюються бухгалтерською службою.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

_______________________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання

«____»_______ 20___р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»_____20____ р. №____ проведено зняття фактичних залишків матеріальних цінностей, які знаходяться на відповідальному зберіганні станом на «___»______20___ р.

Розписка

До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.

Матеріально відповідальна особа:

_______________________________

(посада) (підпис)(ініціали, прізвище)

 

Інвентаризація: розпочата «___»________20____ р.,

закінчена «___»_______20____ р.

При інвентаризації встановлено таке:

 

Разом за описом: а) кількість порядкових номерів __________

(прописом)

б) загальна кількість одиниць (фактично) ____________

(прописом)

в) вартість фактична _________________

(прописом)

г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ________

(прописом)

ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _____________

(прописом)

 

Голова комісії  _________________  

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Члени комісії: 

_____________________ 

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

_____________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перелічено комісією в натурі за моєї присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.

Матеріально відповідальна особа: «__»_______20___р. 

_______________________

(підпис) (ініціали, прізвище)

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: __________ 

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Вказані в даному описі дані та підрахунки перевірив:

_________ «___»______20____ р.

(посада) (підпис) (П.І.Б.)

___________________________

1 Графи 9–10  заповнюються бухгалтерською службою.

2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

_______________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

АКТ № ____

про результати інвентаризації грошових коштів1

«____»______ 20___р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»_______20___ р.  №___  проведено інвентаризацію грошових коштів, які обліковуються на субрахунку(ах) _____________ станом на   

(номер та назва)

«___»________20___ р.

Під час інвентаризації встановлено такий обсяг грошових коштів:

Разом за актом:

а) кількість порядкових номерів:  __________________

(прописом)

б) загальна сума (фактично) згідно з випискою(ами): _______________
(прописом)

в)  загальна сума за даними бухгалтерського обліку:  ________________

(прописом)

Голова комісії

____________________ 

(посада) (підпис)  (ініціали, прізвище)

Члени комісії:

____________________ 

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

____________________ 

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

____________________

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Субра-хунок

Найм. органу Казнач., банку, у якому відкр. рах-ок

№ рах.

К*

Л*

Н*

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

 

 

К* - Код або назва валюти

Л* - Лишки

Н* - Нестачі

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:

_________________________________ 

________________________________
(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)            

Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив:

_____________________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

«___»_______________20____ р.                                                                                                                                                                                                                        

Пояснення щодо причин лишків чи нестачі: ____________

_______________________________________

_______________________________________

(підпис )  (ініціали, прізвище)

 

«___»_______________20____ р.

____________________

1 Для інвентаризації наявності готівки застосовується Акт про результати інвентаризації наявних коштів, форма якого наведена у додатку 7 до Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320;

2 Графа 3 заповнюється бухгалтерською службою.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

_________________________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

 

АКТ № __________

інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності

 «____»__________ 20___р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»___________20____ р. №____ проведено інвентаризацію грошових документів, бланків суворої звітності станом на «___»_________20____ р.

 

Розписка

До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на грошові документи, бланки суворої звітності здано в бухгалтерську службу і всі грошові документи, бланки суворої звітності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.

Матеріально відповідальна особа: _________________________  

(посада)(підпис)

(ініціали, прізвище)

Інвентаризація:   розпочата «___»________________20____ р.,

закінчена «___»________________20____ р.

При інвентаризації грошових документів, бланків документів суворої звітності встановлено таке:

Найм. грош. док-ів, бланків док-ів суворої зв-сті

Фактична наявність

За даними бухгалтерського обліку1

і серія

номін.

в-сть

к-сть

і серія

номін.

в-сть

к-сть

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

      Х

 

 

Х

 

 

 

Разом за актом: а) кількість порядкових номерів _________________________

прописом)

б) загальна кількість одиниць (фактично)  ______________________________

(прописом)

в) загальна сума номінальної  вартості (фактично) ________________________

(прописом)

г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку _____________________________________________

(прописом)

ґ) загальна сума номінальної вартості за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________

(прописом)

Усі цінності, пойменовані в цьому Акті з №______ до №_______, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перераховані в акті, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.

Матеріально відповідальна особа: ________________________

(підпис) (ініціали, прізвище)

«___»_______________20____ р. 

 

Голова комісії    ___________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

Члени  комісії:  _________________________

______________________________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

 ___________________________   

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

___________________________   

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

 

Результати  інвентаризації:

з/п

Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності

Лишки

Нестачі

1

2

3

4

1

 

 

 

......

 

 

 

......

 

 

 

Разом

 

 

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:

______________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив:

_________________________

«___»_______________20____ р. 

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Пояснення щодо причин лишків чи нестачі:

__________________________________

Матеріально відповідальна особа:

_________________ 

«___»_______________20____ р. 

(підпис )(ініціали, прізвище)

_______________________________

1 Графи 7-9 заповнюються бухгалтерською службою.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

_______________________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

ЗАТВЕРДЖУЮ

________________________________

(керівник установи або уповноважена особа)

________________________________

(підпис, ініціали, прізвище)

 

«_____»______________    20____ р.

ПРОТОКОЛ

інвентаризаційної комісії

 «___»____20____ р., ______________

(дата складання)(місце складання)

На підставі розпорядч. док-та від «_»_20_р. №

інвентаризація  проводилася   станом на (дата)

«____»_____20___року комісією у складі:

(дата)

Голова____________________________

(прізвище, ініціали)

 

Члени комісії:_______________________

(прізвище, ініціали)

 

__________________________________

 

За даними інвент-ції встановл. в наявності:

балансова вартість необоротн. активів

 

загал. к-стю один. __,

на суму (грн) _______

Запасів

заг. к-стю один.__, на суму (грн)_

готівка у валюті: національній

іноземній

грошові кошти

у валюті: національній

                              іноземній

грошових документів

бланків документів суворої звітності

балансова вартість фінансових інвестицій

на суму (грн)_____,

на суму (грн)_____,

 

на суму (грн)____,

на суму (грн)______,

загал. кількістю один. ____,       

на суму (грн)  ____________,

на суму (грн)______,

дебіторської заборгованості

на загальну суму (грн) ___,

у т. ч., за якою минув строк позовної давності __,

кредиторської заборгованості

на загальну суму (грн)__,

у т. ч., за якою минув строк позовної давності __,

активи в дорозі – найменування активу __, заг. кількість одиниць __на суму __.

Пропозиції щодо врегулювання виявлених розбіжностей між фактичною наявністю матеріальних активів та зобов’язань і даними бухгалтерського обліку, які наводяться у звіряльних відомостях та актах інвентаризації:

№  з/п  
Найменування цінностей  
Матеріально відповідальна особа  
Результати згідно зі звіряльними відомостями: лишки (+), нестачі (-) к-сть
сума
Зарахування пересортиці лишки, зараховані у покриття нестач к-сть
сума
нестачі, покриті лишками к-сть
сума
Списання в межах норм природного убутку к-сть
сума
Списання понаднормових нестач і втрат к-сть
сума
Оприбутку-вання  остаточних лишків к-сть
сума
Остаточні нестачі к-сть
сума
Причина лишків, нестач  

Рішення щодо заборгованості, за якою строк позовної давності минув: __________

Рішення щодо готівки, грошових коштів, цінних паперів, грошових документів і бланків документів суворої звітності:

______________________________

______________________________

______________________________

Голова комісії   ___________________

(посада) (підпис)(прізвище, ініціали)

 

Члени комісії: _________________ 

(посада)(підпис)(прізвище, ініціали)

_____________________________ 

(посада)(підпис)(прізвище, ініціали)     

____________________________

(посада)(підпис)(прізвище, ініціали)   

____________________________

(посада)(підпис)(прізвище, ініціали) 

Інші документи даної рубрики

Назва
Прибутковий касовий ордер

Прибутковий касовий ордер

Форму прибуткового касового ордеру затверджено Постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017 № 148 «Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні».

Рубрика: Первинні документи

Акт введення в експлуатацію

Акт введення в експлуатацію

Типову форму введення в експлуатацію основних засобів затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 13.09.2016 р. №818.

Рубрика: Первинні документи

Платіжне доручення

Платіжне доручення

Платіжне доручення - це розпорядження власника рахунку (платника) обслуговуючому його банку, оформлене розрахунковим документом, що містить письмове доручення платника банку про перерахування (переведення) з його рахунку певної суми на рахунок одержувача в тому ж або іншому банку.

Рубрика: Первинні документи

Акт списання матеріалів

Акт списання матеріалів

Ви можете завантажити Типову форму №3-2 Акта на списання будівельних матеріалів (фарби), малоцінних та швидкозношуваних предметів:

Рубрика: Первинні документи

Розрахунково-платіжна відомість

Розрахунково-платіжна відомість

Форма № П-6 "Розрахунково-платіжна відомість працівника"

Рубрика: Первинні документи

Акт прийому передачі матеріальних цінностей (зразок)

Акт прийому передачі матеріальних цінностей (зразок)

Багато господарських операцій припускають, що товарно-матеріальні цінності можуть передаватися без передачі права власності. Такі операції можуть стосуватися процедур ремонту, модернізації, зберігання, переробки давальницької сировини і т.д. Пропонує зразок акту прийому передачі матеріальних цінностей (товару, авто, обладнання, основних засобів) від однієї особи іншій

Рубрика: Первинні документи

Товарна накладна: бланк, зразок

Товарна накладна: бланк, зразок

Товарна накладна - первинний бухгалтерський документ, що оформлює операції з відпуску і прийому товарно-матеріальних цінностей.

Рубрика: Первинні документи

Табель обліку використання робочого часу

Табель обліку використання робочого часу

Форма П-5 затверджена Наказом Держкомстату від 05.12.2008 N 489.

Рубрика: Первинні документи

Акт виконаних робіт (зразок)

Акт виконаних робіт (зразок)

Акт виконаних робіт (наданих послуг) є первинним документом і відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» повинен містити такі реквізити:

Рубрика: Первинні документи

Регістри бухгалтерського обліку малих підприємств

Регістри бухгалтерського обліку малих підприємств

Методичні рекомендації із застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами затвреджені Наказом Міністерства фінансів №720 від 15.06.2011 і призначені для ведення регістрів бухгалтерського обліку суб'єктами малого підприємництва - юридичними особами, які мають право ведення спрощеного обліку доходів і витрат, зокрема відповідають критеріям, визначеним пунктом 154.6 статті 154 розділу III Податкового кодексу України та не зареєстровані платниками податку на додану вартість .

Рубрика: Первинні документи

Платіжна вимога-доручення

Платіжна вимога-доручення

Платіжна вимога-доручення в Україні - це комбінований розрахунковий документ, який складається з двох частин:

Рубрика: Первинні документи

Штатний розклад

Штатний розклад

Одним з документів, необхідних для вирішення кадрових питань на підприємстві, є штатний розклад. Штатний розклад - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати і посадові оклади працівників.

Рубрика: Первинні документи

Довідка МСЕК (бланк)

Довідка МСЕК (бланк)

Форми первинної облікової документації, що використовується в медико- соціальних експертних комісіях затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я від 30.07.2012 № 577.

Рубрика: Первинні документи

Довідка про доходи

Довідка про доходи

Довідка про доходи є документом, що може подаватися до різних установ і з різною метою. Нижче наведена форма довідки для подання до органу соціального захисту для отримання соціальної допомоги (субсидії), але вона може використовуватись юридичними особами та фізичними особами-підприємцями і в інших випадках.

Рубрика: Первинні документи

Особова картка працівника

Особова картка працівника

На підставі наказу (розпорядження) про прийом на роботу працівник кадрової служби заповнює особисту картку працівника (форма № П-2) і робить відмітку про зарахування на роботу в трудовій книжці. Типова форма № П-2 «Особова картка працівника», затверджена наказом Держкомстату України № 489.

Рубрика: Первинні документи

Меморіальний ордер

Меморіальний ордер

Меморіальний ордер - це обліковий документ, який вказує кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку, в які повинна бути записана операція.

Рубрика: Первинні документи

Видаткова накладна

Видаткова накладна

Видаткова накладна — це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від постачальника до покупця.

Рубрика: Первинні документи

Наказ (розпорядження) про прийом на роботу

Наказ (розпорядження) про прийом на роботу

При оформленні трудових відносин слід дотримуватися такого порядку прийому на роботу:

Рубрика: Первинні документи

Товарно-транспортна накладна

Товарно-транспортна накладна

Товарно-транспортна накладна (ТТН) є основним документом на вантаж, що повинен оформлятися при здійсненні вантажних автоперевезень по Україні. Одночасно з цим товарно-транспортна накладна (ТТН) виступає первинним документом бухгалтерського обліку.

Рубрика: Первинні документи

Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (авансовий звіт)

Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (авансовий звіт)

Зразок звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, подається за формою, встановленою Міністерством фінансів, до закінчення п'ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку:

Рубрика: Первинні документи

Рахунок-фактура

Рахунок-фактура

Рахунок-фактура - це господарський платіжний документ, на підставі якого проводяться грошові розрахунки покупця з продавцем товарів або виконавця з замовником робіт і послуг. Пропонуємо вашій увазі приклад рахунку-фактури

Рубрика: Первинні документи

Наказ (розпорядження) про надання відпустки

Наказ (розпорядження) про надання відпустки

У наказі про надання відпустки за власний рахунок без збереження заробітної плати, на декретну відпустку по догляду за дитиною до 3 років вказують:

Рубрика: Первинні документи

Акт списання основних засобів

Акт списання основних засобів

Типову форму Акта списання основних засобів затверджено Наказом Міністерства фінансів від 13.09.2016 № 818.

Рубрика: Первинні документи

Касова книга (зразок заповнення)

Касова книга (зразок заповнення)

Касова книга є обов’язковою на підприємстві за умови наявності готівкових операції. РРО не замінює ведення касової книги. Не зобов’язані вести касову книгу фізичні особи- підприємці навіть за наявності готівкових операцій.

Рубрика: Первинні документи

Бланк акта звірки взаєморозрахунків

Бланк акта звірки взаєморозрахунків

Акт звірки взаємних розрахунків — це документ, що підтверджує наявність або відсутність у суб'єкта підприємництва заборгованості. Залежно від сальдо розрахунків з контрагентом заборгованість, відображена в акті, може бути як дебіторською, так і кредиторською.

Рубрика: Первинні документи

Довіреність на отримання товарно-матеріальних цінностей

Довіреність на отримання товарно-матеріальних цінностей

У господарській діяльності підприємства часто використовують довіреність на отримання товарно-матеріальних цінностей. Відповідно до Цивільного Кодексу України довіреність є документом, що підтверджує повноваження особи, якій вона видана. Такі повноваження можуть ґрунтуватися на цивільно-правовому договорі, законі або акті юридичної особи.

Рубрика: Первинні документи

Наказ (розпорядження) про припинення трудового договору (контракту)

Наказ (розпорядження) про припинення трудового договору (контракту)

Типова форма затверджена Наказом Держкомстату 05.12.2008 N 489

Рубрика: Первинні документи

Інвойс (зразок документа)

Інвойс (зразок документа)

Інвойс (англ. Invoice) - в міжнародній комерційній практиці документ, що надається продавцем покупцеві і містить перелік товарів, їх кількість і ціну, по якій вони будуть поставлені покупцеві, формальні особливості товару (колір, вага тощо), умови поставки і відомості про відправника та одержувача. Виписка інвойсу свідчить про те, що (крім випадків, коли поставка здійснюється по передоплаті) у покупця з'являється обов'язок оплати товару відповідно до вказаних умов.

Рубрика: Первинні документи

Податкова накладна

Податкова накладна

На дату виникнення податкових зобов’язань зі сплати податку на додану вартість (ПДВ) платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рубрика: Первинні документи